W sobotnim wydaniu dziennika
New York Times
, opublikowano ogłoszenie dotyczące zbliżającej się rocznicy
Powstania Warszawskiego.
Wszystko za sprawą polskiego biznesmena
Wiesława Włodarskiego
, założyciela marki
FoodCare
, która jest między innymi właścicielem marki
Frugo
. Ogłoszenie pt.
"1944 Warsaw Uprising"
przedstawia zdjęcie zniszczonej Warszawy.
1 sierpnia 1944 ludzkość zapamięta, jako jeden z najbardziej heroicznych aktów bohaterstwa, jaki kiedykolwiek miał miejsce w walce o wolność z uciemiężeniem przez najczystsze zło, jakie świat kiedykolwiek znał. Po pięciu latach brutalnej okupacji Polski, 1 sierpnia 1944 polska Armia Krajowa licząca 5 tys. mężczyzn, kobiet i dzieci dowodzonych przez generała Tadeusza Bora-Komorowskiego przystąpiła do walki, by wyrugować to zło ze stolicy
- napisano w treści.
Za wykupienie całostronicowej reklamy w
New York Times
, w zależności od treści i dnia należy zapłacić ponad
100 tysięcy dolarów
.