Logo
  • DONALD
  • POLAK WYKUPIŁ OGŁOSZENIE PRZYPOMINAJĄCE O POWSTANIU WARSZAWSKIM W "NEW YORK TIMES"

Polak wykupił ogłoszenie przypominające o Powstaniu Warszawskim w "New York Times"

29.07.2018, 07:39
W sobotnim wydaniu dziennika
New York Times
, opublikowano ogłoszenie dotyczące zbliżającej się rocznicy
Powstania Warszawskiego.
Wszystko za sprawą polskiego biznesmena
Wiesława Włodarskiego
, założyciela marki
FoodCare
, która jest między innymi właścicielem marki
Frugo
. Ogłoszenie pt.
"1944 Warsaw Uprising"
przedstawia zdjęcie zniszczonej Warszawy.
1 sierpnia 1944 ludzkość zapamięta, jako jeden z najbardziej heroicznych aktów bohaterstwa, jaki kiedykolwiek miał miejsce w walce o wolność z uciemiężeniem przez najczystsze zło, jakie świat kiedykolwiek znał. Po pięciu latach brutalnej okupacji Polski, 1 sierpnia 1944 polska Armia Krajowa licząca 5 tys. mężczyzn, kobiet i dzieci dowodzonych przez generała Tadeusza Bora-Komorowskiego przystąpiła do walki, by wyrugować to zło ze stolicy
- napisano w treści.
Za wykupienie całostronicowej reklamy w
New York Times
, w zależności od treści i dnia należy zapłacić ponad
100 tysięcy dolarów
.

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA