Sieć lokali
Burger King
w mediach społecznościowych
rozpoczęła akcję zachęcającą do zamawiania jedzenia u konkurencji
w związku z
problemami wynikającymi z pandemii koronawirusa.
Pierwsze zachęty do zamawiania w McDonald's, ale też Taco Bell czy Five Guys pojawiły się w Wielkiej Brytanii, a następnie we Francji. Do akcji dołączył także Burger King
w Polsce
:
"Nie przypuszczaliśmy, że kiedykolwiek Was o to poprosimy. Tak samo, jak nie przypuszczaliśmy, że
będziemy Was zachęcać do zamawiania z KFC, Pizza Hut, Starbucks, DaGrasso
, Dominos, Dominium, Max Burgers, Pasibusa oraz wielu innych restauracji, których nie sposób tutaj wymienić" - czytamy.
"Nie myśleliśmy, że będziemy Was o to prosić, ale te restauracje zatrudniają tysiące pracowników, którzy w tym momencie potrzebują Waszego wsparcia. (...)
Wiemy, że Whooper to najlepsza opcja, ale zamówienie BigMac'a wydaje się teraz też spoko opcją
" - dodano.
Podobny wpis na swoim facebookowym profilu
zamieściło miasto Łódź
. We wpisie
zachęcono do polubienia
facebookowego
profilu Miasta Stołecznego Warszawy
, ale także
wsparcia lokalnej gastronomii
:
Magazyn
Pismo
zachęca z kolei do
zakupu magazynów, tygodników i książek
, by pomóc
przetrwać im ten trudny czas.
Podkreślono, że decyzja o wprowadzeniu ograniczeń zaskoczyła wiele wydawnictw, które
wydrukowały już swoje czasopisma w standardowym nakładzie
: