Agencja "
Partner of Promotion
" ma pomóc w wizerunku fundacji odpowiedzialnej za wizerunek Polski.
Polska Fundacja Narodowa wydaje się mieć pewne problemy wizerunkowe od kiedy powstała.
Pierwszą inicjatywą były "Sprawiedliwe sądy", czyli kampania, która miała przekonać, że sądownictwo wymaga natychmiastowej naprawy. Sprawa zakończyła się w atmosferze skandalu.
Następnie fundacja zdecydowała się przeznaczyć 5 milionów złotych na rejs
Mateusza Kusznierewicza
, co miałoby rozsławić setną rocznicę odzyskania niepodległości. Tym razem oburzenie zapanowało nawet w szeregach Prawa i Sprawiedliwości, decyzję krytykowała np. poseł
Krystyna Pawłowicz
.
Co więcej, fundacja nie chciała udzielać informacji o tym, na co wydaje pieniądze. Ani, jakie są to kwoty. Takie informacje wymusił dziennikarz
Polsat News
,
Jan Kunert
. Teraz informacja o koszcie umowy z agencją PR również jest niejawna, a fundacja obiecuje ujawnić kwotę po zgodzie Partner of promotion.