Kim Kardashian
została twarzą firmy Beyond Meat w ich najnowszej kampanii reklamowej. Celebrytka na potrzeby reklamy zamieniła się w
doradczynię szefa kuchni ds. smaku
.
- Wierzę w misję Beyond Meat tak bardzo, że postanowiłam ją wesprzeć najlepszym, co mam - wyczuciem smaku - zapewnia gwiazda.
Kardashian już wcześniej podzieliła się z fanami swoją sympatią do roślinnych produktów, m.in. publikując na blogu swojej siostry przepis na roślinne tacos. Internauci szybko jednak wychwycili, że celebrytka w reklamie jedynie
udaje, że je promowane przez siebie produkty
- w rzeczywistości nawet ich nie przeżuwa.
Inni z kolei zarzucili firmie fatalny dobór ambasadorki, która stała się symbolem współczesnego konsumpcjonizmu. Dlatego Kim przekonująca, że "roślinne mięso jest nie tylko zaskakująco pyszne, ale także lepsze dla ciebie i lepsze dla planety", jest średnio wiarygodna.
Według Forbes majątek Kim Kardashian opiewa na sumę
1,8 miliarda dolarów
. Jednak raporty międzynarodowej organizacji humanitarnej Oxfam, zajmującej się walką z biedą i pomocą w krajach rozwijających się, od dawna alarmują, że to właśnie "nierówności zabijają" i nawołują do wprowadzania
wyższych podatków dla najbogatszych ludzi na świecie
: