Na początku listopada
Apart
wypuścił
najdłuższą reklamę świąteczną z udziałem Małgorzaty Sochy, Julii Wieniawy i Anny Lewandowskiej
opływających w
luksus
.
Reklama trwa prawie trzy minuty, a zarówno
stawki
Małgorzaty Sochy, jak i Julii Wieniawy i Anny Lewandowskiej należą do jednych z
najwyższych w polskim show-biznesie
.
Firma jubilerska została natychmiast
skrytykowana
za reklamę. Internauci uznali ją za nierealną i infantylną. Klub Komediowy stworzył przeróbkę reklamy, która w sieci bije rekordy popularności:
Teraz
Apart w imieniu branży jubilerskiej zaapelował do rządu o pomoc w związku z pandemią koronawirusa
. Firma poinformowała, że sytuacja w branży jubilerskiej jest bardzo zła. W liście skierowanym do wicepremiera Jarosława Gowina Apart zwrócił się z prośbą o to, by sklepy z biżuterią zostały dodane do podmiotów, które będą objętą nową tarczą branżową.
"
Brak wsparcia ze strony Państwa stawia nas z dnia na dzień przed dramatycznymi decyzjami w zakresie znalezienia źródeł finansowania płac pracowników
" - apelował Apart.
Sieć w czasie lockdownu w listopadzie musiał zamknąć ponad 200 swoich salonów, a przychody spółki spadły do zera. Jak podje Radio Zet z tego powodu zagrożone są etaty 3000 pracowników przedsiębiorstwa.