Topowy youtuber MrBeast, czyli 25-letni Jimmy Donaldson chciał sprawdzić, za ile może sprzedać nowy zegarek marki Rolex. Złoty gadżet kosztował influencera
14 tysięcy dolarów
.
Donaldson udał się do lombardu znanego z prowadzenia ostrych negocjacji z klientami. Pracownicy sprawdzili zegarek i wycenili go na 7 tysięcy dolarów, czyli połowę tego, ile MrBeast wydał na jego zakup.
Youtuber próbował wytargować 8500 dolarów, jednak pracownicy lombardu zgodzili się
maksymalnie na 7200 dolarów
.
Fani twórcy zauważyli, że oferta lombardu była naprawdę atrakcyjna, ponieważ rzadko proponują aż 50 proc. wartości sprzedawanego przedmiotu.
Na szczęście widzowie nie muszą martwić się portfelem ich ulubionego influencera. W przeszłości MrBeast sfinansował m.in. ponad 1000 operacji wzroku osobom, które miały zaćmę. Dodatkowo jeden z pacjentów otrzymał 10 000 dolarów. Z kolei inny pacjent dostał od niego Teslę. Donaldson wsparł też 100 000 dolarów organizację See International.