Martyna Wojciechowska
w ubiegłym roku zasłynęła
udziałem w reklamie plastikowych butelek Żywca,
w której przekonywała swoich fanów, że plastik jest bardziej ekologiczny od szkła.
"Plastik nie taki zły.
Żywiec Zdrój w programie #postronienatury kładzie nacisk na ochronę przyrody i uświadamianie nas o tym, że nasze nawet najmniejsze działania mają finalnie olbrzymie znaczenie dla Natury - pisała we wpisie reklamującym butelki Żywiec Zdrój. Często w rozmowach o ochronie środowiska pojawia się temat plastikowych butelek na wodę MIT: szkło jest lepsze od plastiku. PRAWDA: oba surowce mogą zostać poddane recyklingowi. Jeśli jednak tam nie trafią to plastik rozkłada się 400-1000 lat, szkło - nigdy.
Ta logika zaskoczyła wiele osób, nawet wiernych fanów Martyny.
Teraz
Wojciechowska bierze udział w kampanii marki Jack Wolfskin
, w której
promuje EKO ubrania
wykonane z recyklingowanych butelek: