Squid Game
to najnowszy serial Netflixa, który natychmiast
podbił serca widzów
. Produkcja może stać się wkrótce najchętniej oglądanym serialem oryginalnym platformy w historii.
Serial opowiada o 456 zdesperowanych zawodnikach, którzy biorą udział w tajemniczej i zabójczej grze. Stawką jest przetrwanie i 45,6 miliarda wonów.
Okazuje się, że
popularność serialu pomogła także marce Vans
. Serwis Variety, powołując się na dane zebrane przez strony analityczne Sole Supplier oraz Lyst, podaje, że od momentu premiery serialu
Vans zanotował wzrost sprzedaży białych butów typu slip-on o ponad 7800%
.
Serwis podaje także, że fraza "white slip-ons", czyli białe, wciągane buty była wyszukiwana w internecie o 97% razy więcej niż w podobnym okresie rok temu. Warto nadmienić także, że wzrosło także zainteresowanie czerwonymi "kombinezonami" i zielonymi dresami.
Variety podaje, że może mieć to także związek ze zbliżającym się
Halloween
, kiedy ludzie bardzo często przebierają się za swoje ulubione postacie z filmów i seriali. Z racji tego, że
Squid Game
bije rekordy popularności, białe, wciągane buty, zielone dresy i czerwone "kombinezony" są pożądane bardziej niż zwykle.