Fundacja Głosem Zwierząt
stworzyła kampanię
Pokochaj. Klub Samotnych Serc,
która ma na celu
promowanie
postawy społecznej "
nie kupuj, adoptuj"
zachęcającej do przygarnięcia zwierząt bezdomnych, zamiast kupowania zwierząt rasowych.
Fundacja wraz agencją marketingową Kreatik, stworzyła kampanię osadzoną
w konwencji amerykańskich nagrań video z lat 80-tych,
w których członkowie
klubów samotnych serc
szukali drugiej połówki, opowiadając do kamery o tym czego pragną i co mogą dać drugiej osobie.
W ten sposób twórcom udało się nieoczywisty sposób połączyć motyw samotności współczesnego człowieka z miłością, którą może dać on adoptowanemu zwierzakowi.
W kampanii udział wzięli
Katarzyna Żak, Bartosz Bielenia, Agata Buzek, Jacek Braciak, Sebastian Stankiewicz i Justyna Wasilewska
.
Jeśli nie możecie adoptować zwierzaka, to możecie
dać piątaka dla fundacji
tutaj.