Oczekując na rozstrzygnięcie wyborów prezydenckich, Amerykanie w środę
sporo uwagi poświęcili dwukolorowej bluzie
, którą na Twitterze pochwaliła się odzieżowa
sieciówka GAP
. Post, który porównano do
puszki Pepsi w rękach Kendall Jenner
, ostatecznie został skasowany.
Niebiesko-czerwona bluza od GAP miała oczywiście nawiązywać do kolorów
demokratów i republikanów
. Publikując ją na Twitterze, sieciówka prawdopodobnie chciała wesprzeć Amerykanów pozytywnym przekazem.
"Jedyne, co wiemy, to, że
razem możemy pójść naprzód
" - czytamy we wpisie.
Przedstawienie
pojednania społeczeństwa
za pomocą zapinanej na suwak, dwukolorowej bluzy nie spotkało się ze zrozumieniem Amerykanów, którzy zarzucili marce
brak wyczucia
.
"Czuć energię
Kendall Jenner w reklamie Pepsi
" - skomentowała jedna z użytkowniczek Twittera.
Inni internauci wprost zarzucili marce
robienie marketingu na wyborach
.
W obliczu kontrowersji marka zdecydowała się usunąć wpis. Jej rzecznik w rozmowie z serwisem Indy100 podkreślił, że już sama nazwa GAP odnosi się do likwidowania przepaści między ludźmi.
- Nasz post miał na celu zaprezentować siłę jedności.
Było jednak za wcześnie na taki przekaz
- przyznał