Serwis Wirtualne Media informuje, że pod koniec trzeciego kwartału
Orlen we współpracy z Ruchem
wprowadzi na rynek usługę
Orlen Paczka
. Orlen w ciągu kilku miesięcy zwracał się do Urzędu Patentowego z dwoma wnioskami o zarejestrowanie znaków towarowych. Najpierw o rejestrację znaku Orlen w Ruchu, później z kolei o rejestrację nazwy Orlen Paczka.
Wirtualne Media podaję, że w przypadku Orlen Paczki chodzi o "usługi w zakresie transportu, pakowania, przechowywania i dostarczania przesyłek i paczek do automatycznych urządzeń pocztowych; usługi kurierskie; dostarczanie przesyłek adresowych, dostarczanie towarów zamówionych korespondencyjnie oraz dostarczanie informacji o składowaniu towarów, oraz o transporcie towarów".
Działania Orlenu związane z Orlen Paczką mają wpisywać się w
strategię firmy
zaplanowaną do 2030 roku. Ujęto w niej także rozwój oferty pozapaliwowej. W strategii zawarto, że PKN Orlen na bazie Ruchu rozwinie formaty sklepowo-gastronomiczne poza stacjami paliw, oraz stworzy własną sieć odbioru paczek.
- Orlen zgodnie ze swoją strategią stawia na kompleksowość usług, rozwijając bogatą ofertę pozapaliwową. Orlen Paczka zostanie więc wprowadzona na rynek we współpracy ze spółką Ruch. Produkt ten zostanie udostępniony klientom pod koniec trzeciego kwartału tego roku - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Orlenu.
- Umowa Orlenu z Pocztą Polską na usługi e-commerce wygasa we wrześniu br. To nie oznacza, że współpraca ustanie zupełnie. - Współpracujemy z Pocztą Polską, obecnie pracujemy nad uzgodnieniem zasad przedłużenia umowy - dodaje.
Według przekazanych przez koncern informacji klienci nowej usługi będą mieć możliwość odbioru paczek w punktach w całym kraju. Między innymi na stacjach paliwa Orlen, w kioskach Ruchu, punktach partnerskich oraz automatach paczkowych.