Logo
  • DONALD
  • DELIKATESY CENTRUM ZACZĘŁY KAMPANIĘ PRZYPOMINAJĄCĄ, ŻE LIDL I BIEDRONKA TO NIE SĄ POLSKIE SKLEPY

Delikatesy Centrum zaczęły kampanię przypominającą, że Lidl i Biedronka to nie są polskie sklepy

14.06.2024, 08:30
fot. screen YouTube @DelikatesyCentrum
Sieć sklepów
Delikatesy Centrum
postanowiła wykorzystać zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, by przypomnieć, że jest ona polską siecią. W materiale wideo, który został przygotowany, można zobaczyć
Jerzego Dudka w koszulce z napisem Polska
oraz dwie kobiety. Jedna z nich ubrana jest w koszulkę z napisem
Deutschland
i ma ona
torbę zakupową Lidla
, zaś druga ma na koszulce napis
Portugal
i trzyma
torbę Biedronki
. W materiale pada hasło: Niskie ceny nie mają narodowości.
Polska sieć próbuje walczyć o klientów z zagraniczną konkurencją. Delikatesy Centrum kupiły do swoich sklepów skanery, które skanują aplikacje Biedronki i Lidla, a jeśli ceny produktów z tych sieci są niższe niż w Delikatesach Centrum, to klientom zwracana jest różnica.
Zobacz też:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA