Logo
  • DONALD
  • KOSMETYKI TEAMU X ZNIKNĄ Z ROSSMANNA PO AFERZE NA YOUTUBE. "ZAJMIE NAM TO 1-2 DNI"

Kosmetyki Teamu X znikną z Rossmanna po aferze na YouTube. "Zajmie nam to 1-2 dni"

10.10.2023, 08:00
Team X to projekt agencji Spotlight, którą założył m.in. influencer Stuart "Stuu" Kluz-Burton, czyli mężczyzna oskarżony o wykorzystywanie swoich nieletnich fanek. Wiele z nich miało wówczas 13 czy 14 lat. Youtuber Konopskyy, który prowadzi śledztwo w sprawie Pandora Gate, poruszył temat jego agencji w swoim ostatnim głośnym materiale.
Wspomniany projekt to grupa influencerów, która tworzy treści dla dzieci. Występowali na koncertach, organizowali obozy dla bardzo młodych fanów oraz sprzedawali gadżety dla małych dzieci sygnowane ich pseudonimami.
Konopskyy przeanalizował filmy czy teledyski i teksty piosenek członków Team X. W wielu z nich występują
wulgarne treści
, które nie powinny znaleźć się w kontencie tworzonym dla dzieci.
- Mamy tam wyzwania typu
Kiss Marry Kill
, które szybko zmieniły się w
F*ck Marry Kill
,
Z kim dziewczyny chciałyby Cimcirimcim
,
Kto z kim chce się przespać
, [...] czy
szczucie tych dzieci półnagimi zdjęciami
na miniaturkach - wskazał.
W związku ze sprawą drogerie Rossmann wycofują ze swoich sklepów kosmetyki firmy Verona Products Professional, sygnowane przez Team X. 
- Zdecydowaliśmy się
wycofać ze sprzedaży artykuły sygnowane logo Team X
. W przypadku drogerii internetowej nastąpi to jeszcze dzisiaj. Natomiast wycofanie tych produktów z drogerii stacjonarnych jest pewnym procesem i zajmie nam 1-2 dni - zapowiedziała rzeczniczka prasowa sieci Rossmann Agata Nowakowska w rozmowie z portalem Wiadomości Handlowe.
Kosmetyki były hitem sprzedażowym. Pierwsza seria pojawiła się w 2021 roku i została
wyprzedana w ciągu doby
- Spodziewaliśmy się dużego popytu na tę kolekcję, ale sold-out poszczególnych produktów w ciągu 24 godzin i tak nas zaskoczył. Wciąż pracujemy nad tym, aby na bieżąco uzupełniać braki, aby wszyscy chętni fani mogli cieszyć się produktami swoich idolek - mówiła ówczesna szefowa marketingu Verona Products Professional Karina Kaliszczak.
Również sama marka podlegająca pod firmę Verona odniosła się do afery Pandora Gate. W oświadczeniu podkreślono, że ostatnia kolekcja influencerska została wdrożona w grudniu 2022 roku.

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

2. 🌐 ᴛʜᴇᴘᴏʟᴀɴᴅɴᴇᴡs 🌐 on Twitter: "Kosmetyki Teamu X znikną z Rossmana ⤵️„Zdecydowaliśmy się wycofać ze sprzedaży artykuły sygnowane logo Team X. W przypadku drogerii internetowej nastąpi to jeszcze w poniedziałek. Natomiast wycofanie tych produktów z drogerii stacjonarnych jest pewnym procesem i zajmie nam 1-2... pic.twitter.com/EEACulk9W5 / Twitter"https://x.com/thepolandnews_/status/1711478290710466749?s=20
Pokaż więcej (1)
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA