Logo
  • DONALD
  • BOREK, DZIENNIKARZ SPORTOWY PO RAZ KOLEJNY KRYTYKOWANY, TYM RAZEM ZA REKLAMĘ WÓDECZKI

Borek, dziennikarz sportowy po raz kolejny krytykowany, tym razem za reklamę wódeczki

09.04.2022, 08:20
Mateusz Borek
, dziennikarz związany z Kanałem Sportowym i TVP został skrytykowany w mediach społecznościowych za
reklamowanie wódki.
Wczoraj wrzucił na Instagram
film
, w którym opowiada o zaletach produktów marki Wychowana w luksusie. 
- Zmrożona smakuje równie dobrze, co w temperaturze pokojowej - zachwala. 
W poście zaznacza, że komunikat jest skierowany tylko dla widzów pełnoletnich. Swoim fanom proponuje również kod zniżkowy.
Współpracę Borka z producentem wódki skomentował m.in. dziennikarz TOK FM.
"Dziennikarz sportowy, dziennikarz TVP, człowiek który jest dla wielu młodych ludzi autorytetem, postanowił dorobić reklamując wódę!!! To wszystko w kraju w którym nadużywanie alkoholu jest problemem społecznym, przyczyną dramatów wielu rodzin. O co tu chodzi!?" - napisał na Twitterze
Michał Janczura
.
"Reklamowanie wódki przez dziennikarza współpracującego z TVP. To jest w ogóle legalne?" - pyta z kolei
Szymon Jadczak
związany z WP. 
Borek zdecydował się
odpowiedzieć
Janczurowi. 
"Widzisz, Ty wiesz lepiej niż ja, czy dorobić czy pomóc po koleżeńsku młodym przedsiębiorcom, ktorych zabija system podatkowy" - napisał.
"Panie Mateuszu jeśli względy etyczne, wychowawcze nie przemawiają do Pana, to może warto poznać obowiązujące przepisy" - poradził mu dziennikarz TOK FM.
Przypomnijmy, że Borek niedawno był krytykowany za
seksistowski spot
walki na gołe pięści, który wypuściła federacja Gromda. Spot nakręcony został w konwencji gangsterskiej sagi. Opowiadał m.in. o pięciu regułach "elitarnego świata walki na pięści". Pojawiły się w nim roznegliżowane kobiety, brutalne sceny walki na pięści, zakrwawieni i zawodnicy, broń i pieniądze.
Po krytyce i tłumaczeniach, że "wiele osób nie zrozumiało przesłania" spotu Borek stwierdził, że
"może przeprosić"
kobiety, "które poczuły się urażone". Podkreślał też, że nie jest seksistą. Wreszcie zdecydował się również na
zakończenie współpracy
z federacją Gromda. 
Niedawno uwagę na reklamowanie alkoholu przez celebrytów uwagę zwracał J
an Śpiewak
. Krytykował wówczas kolejne reklamy wypuszczane przez Kubę Wojewódzkiego i Janusza Palikota.
Pisaliśmy o tym tutaj: 
 
 

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

1. https://twitter.com/SzJadczak/status/1512362387088855043?s=20&t=Uwwh3YaSjtT9MXAJ-feBrAhttps://twitter.com/SzJadczak/status/1512362387088855043?s=20&t=Uwwh3YaSjtT9MXAJ-feBrA
2. https://twitter.com/jan_czura/status/1512397813296119811?s=20&t=aU1VRcYPVexU-2m02PveYAhttps://twitter.com/jan_czura/status/1512397813296119811?s=20&t=aU1VRcYPVexU-2m02PveYA
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA