Norweska poczta
ruszała z
kampanią świąteczną
. W sieci pojawił się spot reklamujący pocztę, zatytułowany
Kiedy Harry spotkał świętego Mikołaja
.
Czterominutowy spot rozpoczyna się od
spotkania dojrzałego mężczyzny ze Świętym Mikołajem
. Pomiędzy mężczyznami rodzi się uczucie. W dalszej części widać, jak ich związek rozwija się podczas spotkań w Boże Narodzenie w kolejnych latach.
Przed kolejnymi świętami Harry pisze list adresowany na Biegun Północny, w którym przekazuje, że
jednym prezentem, który chce na święta to Mikołaj
.
Okazuje się, że Święty Mikołaj może pozwolić sobie na dłuższe spotkanie z mężczyzną, ponieważ
przekazuje część swoich obowiązków norweskiej poczcie
.
Reklama kończy się słowami: "W 2022 roku minie 50 lat, odkąd w Norwegii można było legalnie kochać kogokolwiek się zechce".
"Głównym celem kampanii jest pokazanie, że Norway Post nigdy nie przestaje się zmieniać. Oprócz wykazania elastyczności naszych usług chcemy umieścić je w odpowiednim społecznie otoczeniu, z tematami ważnymi dla otaczającego nas społeczeństwa. Z pewnością w niektórych środowiskach pojawią się negatywne reakcje, ale jesteśmy gotowi sobie z tym poradzić" - tłumaczy norweska poczta.