Kilka dni temu
Burger King
wystartował z nową kampanią reklamową, w której pokazuje,
jak pleśnieje Whooper,
najpopularniejsza kanapka sieci. Wideo ma udowadniać, że firma używa tylko świeżych składników i rezygnuje z konserwantów.
W wideo, które jest częścią globalnej kampanii
The Moldy Whooper
, widzimy jak przebiega proces pleśnienia kanapki. Na końcu widać Whoopera
po 34 dniach od pzyrządzenia
, pojawia się hasło
"Piękno bez sztucznych konserwantów"
.
Burger King przy okazji startu kampanii ogłosił, że we wszystkich restauracjach w Europie i 400 lokalizacjach w Stanach Zjednoczonych
udało się zrezygnować ze wszystkich sztucznych konserwantów
w Whooperach. Do końca roku mają też zniknąć z kanapek we wszystkich lokalach w USA.
Kontrowersyjna kampania Burger Kinga to pewne nawiązanie do powszechnie znanej opinii, wedle której burgery np. z McDonald’s nie pleśnieją nawet po wielu latach. Niedawno
10-letniego cheesburgera
- wciąż bez pleśni - pokazał mieszkaniec Islandii.