Telewizja Polska
zmieniła cennik reklam emitowanych przy większości czołowych programów Jedynki i Dwójki. Jak podaje portal Wirtualne Media,
ceny reklam przy
Wiadomościach
w dni robocze będą droższe nawet o 100%
i więcej w porównaniu z kwietniem ubiegłego roku. Są to kwoty rzędu od 23,8 do 45,1 tysięcy złotych. W ubiegłym roku cena za spot w tym paśmie reklamowym wynosiła 15,3 tysiąca złotych.
Wśród seriali emitowanych w Jedynce najdroższą reklamowo pozycją jest
Ojciec Mateusz
- obecność ze spotem przy nim to wydatek rzędu 31 tysięcy złotych (w zeszłym roku 30,6 tysiąca ).
Najdroższe zaś w cenniku reklamowym Dwójka są spoty emitowane przy serialu
M jak miłość
wyceniono je na maksymalnie 90,3 tysięcy złotych - wobec 63,5 tysiąca przed rokiem.
Nasuwają się dwa pytania: czy Jackowi uda się załatać dziurę w budżecie w TVP i czy chociaż część z tych pieniędzy pójdzie na kostiumy w
Koronie Królów
?