Rozstanie Shakiry z piłkarzem Gerardem Pique
przysłużyło się piosenkarce. Choć jeszcze niedawno, jak sama przyznała, przeżywała trudne chwile w związku ze zdradą ukochanego, teraz przekuła to w sukces. Jej
piosenka, w której zdissowała
swojego ex, siebie porównała do Rolexa, a nową partnerkę piłkarza do zegarka marki Casio
bije rekordy popularności na YouTube
. Obejrzało ją już ponad 87 mln użytkowników YouTube. Kawałek stał się tym samym najczęściej odtwarzanym nowym latynoskim utworem w historii platformy YouTube.
Jakby tego było mało,
firma Casio nawiązała współpracę z ex Shakiry
. Gerard Pique podczas programu na żywo ogłosił, że Casio zostało sponsorem założonej przez niego Kings League, czyli hobbistycznej ligi piłkarskiej.
Piłkarz w programie, wskazując na zegarek, stwierdził uszczypliwie, że "
jest on na całe życie
":