Właścicieli budki z lodami
CVT Soft Serve
w Los Angeles tak zmęczyły już oferty
"influencerów"
, którzy oferowali wzmiankę na Instagramie za darmowe lody, że postanowili ogłosić nową politykę. Od teraz
influencerzy za lody zapłacą podwójnie
.
Firma ogłosiła to w mediach społecznościowych.
"Naprawdę nie obchodzi nas,
czy jesteś influencerem i ilu masz obserwujących
. Nigdy nie dostaniesz od nas darmowych lodów w zamian za post w twoich social mediach. To dosłownie 4 dolary... no cóż, teraz to 8 dolarów” - napisano.
Właściciel lodziarni w rozmowie z amerykańskim
Newsweekiem
tłumaczy, że Los Angeles pełne jest tak zwanych
"wpływowych ludzi"
, których popularność jest "nadmuchana".
- Mam rodzinę i mnóstwo rachunków do zapłacenia. Szkoła moich dzieci nie chce przyjmować zdjęć z gwiazdami zamiast czesnego - mówi.
Jak zauważa
Newsweek
, coraz więcej restauracji i innych miejsc w Los Angeles
ma dość influencerów
, którzy za publikację w mediach społecznościowych żądają darmowego jedzenia czy noclegu. Niedawno walkę z takimi osobami zapowiedział też jeden z
hoteli na Filipach
.