Jak donosi
Business Insider Australia
w USA rozpoczęła się nietypowa akcja reklamowa.
Sieć pizzeri
Dominos
stwierdziła, że "Nie chcielibyśmy, aby jakakolwiek pyszna pizza ucierpiała przez dziurę w drodze, ponieważ zbyt zależy nam na naszych klientach, i pizzy, aby pozwolić na coś takiego" i rozpoczęła naprawę drogowych dziur w całych Stanach.
Pizzowy gigant ogłosił konkurs, w którym każdy może zgłosić dziurę w drodze do załatania, a Dominos sfinansuje te prace.
Zapewne wbrew przewidywaniom specjalistów od marketingu, pomysł ten nie spodobał się wielu osobom.
Fajnie, ale w jakim kraju my żyjemy, że dostawca pizzy bierze odpowiedzialność za dziury w drodze?
Opieka zdrowotna finansowana przez GoFundMe, dziennikarstwo przez Patreon a naprawy drogowe przez Dominos. Ameryka.
To tylko kilka przykładów tysięcy opinii jakie pojawiły się na Twitterze w odpowiedzi na akcję.