Jutro na polskim rynku zadebiutuje polskie wydanie magazynu
Forbes Women
. Skierowany jest do
"kobiet sukcesu"
, choć docelowym czytelnikiem mają być "osoby pracujące w korporacji oraz managerowie średniego szczebla".
Forbes Woman, podobnie jak magazyn Forbes będzie wydawać
Ringier Axel Springer Polska
. Jego redaktorem naczelnym został
Paweł Zielewski
, jednocześnie szef Forbesa.
- Jestem odpowiedzialny za wszystkie aktywności i wszystkie przedsięwzięcia, które będą realizowane pod brandem Forbesa - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnymi Mediami.
Wydaniu pisma towarzyszy projekt Forbes Women, który zainicjowano podczas zeszłorocznego forum ekonomicznego w Krynicy. W jego ramach odbywają się
spotkania kobiet z wysokich szczebli
, które chcą inspirować inne do zmian i walki o swoje prawa.
Pierwszy numer
Forbes Women
został wydany w nakładzie 40 tysięcy egzemplarzy w dwóch wersjach okładkowych. Znalazły się na nich
Katarzyna Kieli
, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA oraz reżyserka
Małgorzata Szumowska
. Jego cena to 17,90 zł.