Influencerka
Dorota Goldmann
, która w sieci promuje się jako
Olfaktoria
, zasłynęła między innymi z tego, że narzekała, jak bardzo
męczą ją darmowe weekendy w luksusowych SPA
, a także z pogardy dla mężczyzn, którzy zarabiają poniżej średniej krajowej.
Influencerka nie miała ostatnio dobrej passy, a jej popularność znacznie spadła, w związku z czym postanowiła o sobie przypomnieć. W ramach współpracy z działającym na TikToku zaprzyjaźnionym chirurgiem Pawłem Siastałą Olfaktoria prowadziła w sieci transmisję na żywo. Widać na niej jak podchodzi do nich
bezdomny, prosząc o kupienie mu czegoś do jedzenia.
Najpierw para
naśmiewa się
z niego, zaś później proponuje mu zakup jedzenia. Bezdomny mężczyzna, kiedy orientuje się, że jest nagrywany
prosi influencerów o to, by go nie nagrywali
. Lekarz zapewnia go, że nic nie zostało zapisane. Mimo to wszystko było transmitowane na żywo.
Co więcej, po transmisji opublikowali na swoich profilach fotografię z informacją, że kupili mu kanapkę w fast foodzie.
Po fali krytyki zdjęcie bezdomnego zniknęło już z konta influencerów.
Oceny kliniki medycy estetycznej należącej do Pawła Siastały w ostatnim czasie poleciały w dół: