Mama Ginekolog
to influencerka, która twierdzi, że jej misją jest edukacja kobiet w temacie zdrowia. Oprócz tego Nicola Sochacki-Wójcicka prowadzi
biznes
, który przynosi jej niemałe zyski. Aktywista Jan Śpiewak wytknął jej, że w czasie pandemii jej firma zarobiła 15 mln, a mimo to otrzymała jeszcze 100 tys. z tarczy
dla przedsiębiorców:
Influcencerka nie ma ostatnio dobrej passy. Niedawno głośno było na temat
niezdanego przez nią egzaminu specjalizacyjnego
z zakresu ginekologii i położnictwa. Później, by ocieplić swój wizerunek, celebrytka zorganizowała zbiórkę pieniędzy na chore dziecko, przy okazji jednak część zebranych pieniędzy trafiło na zbiórkę fundacji, którą prowadzi Sochacki-Wójcicka.
Teraz o Mamie Ginekolog ponownie zrobiło się głośno. A to
za sprawą nowego produktu
, który ma pojawić się w internetowym sklepie influencerki, mianowicie
kompletach dresowych "color block"
.
Okazuje się, że komplety zaprezentowane przez Mamę Ginekolog mocno
"inspirowane" są dresami
, które dostępne były w ofercie
Nike
. Zauważyła to inna influencerka - Wiola, funkcjonująca w sieci jako
Niewyparzona Pudernica.
Mama Ginekolog nauczona doświadczeniem tym razem zareagowała dość spokojnie, tłumacząc, że każdy może sobie zrobić taki dres, bo "color block" to trend sezonu.
Screen z Instagram Stories / @niewyparzona_pudernica
Screen z Instagram Stories / @niewyparzona_pudernica
Screen z Instagram Stories / @niewyparzona_pudernica
Screen z Instagram Stories / @niewyparzona_pudernica