Logo
  • DONALD
  • FIRMA OUTDOOROWA ODMÓWIŁA PROMOCJI KSIĄŻKI O DZIECIACH KSIĘŻY. "BYLE NIE URAZIĆ KOŚCIOŁA"

Firma outdoorowa odmówiła promocji książki o dzieciach księży. "Byle nie urazić Kościoła"

09.10.2018, 06:29
Marta Abramowicz
pisarka, badaczka społeczna, działaczka na rzecz praw człowieka, napisała nową książkę, której tematem jest problem związany z celibatem w
Kościele Katolickim
Dzieci Księży. Nasza Wspólna Tajemnica
 porusza problem nieprzestrzegania celibatu przez księży oraz milczenia i ukrywania tego, mimo że jest to temat powszechnie znany.
Książka swoją premierę ma zaplanowaną na 25 października. Teraz pisarka skarży się na
Facebooku,
że mimo iż podpisała umowę z jedną z firm na promocję jej książki na nośnikach w centrum Warszawy, ta zerwała współpracę ponieważ
"okładka jest zbyt obsceniczna"
. Odmówił też duży przewoźnik kolejowy. 
Już po podpisaniu umowy prężna firma outdoorowa uznała, że nie pokaże reklamy książki na swoich nośnikach w centrum Warszawy
- pisze autorka.
Uzasadnienie: okładka jest zbyt obsceniczna i temat kontrowersyjny...
To że duży przewoźnik kolejowy odmówił ekspozycji okładki raczej nie zaskakuje, ale tutaj szok. Byleby nie urazić Kościoła. #cenzura

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA