Pinterest, który posiada 400 milionów użytkowników, wprowadza nowe funkcje podpatrzone na TikToku. Jedną z nowych opcji jest "Takes", która pozwala twórcom na interakcję z treściami innych osób za pomocą funkcji takich jak "Duets" i "Stitches".
Użytkownicy będą mogli odpowiedzieć na czyjś Pin (post) za pomocą własnego, gdzie odpowiedź będzie powiązana z pierwotnym materiałem. W ramach promocji medium zaprosiło
Jennifer Lopez
- członkowie społeczności Pinteresta będą mogli odpowiedzieć na kostium halloweenowy gwiazdy.
Kolejną funkcją jest zakładka "Watch", gdzie użytkownicy będą mogli oglądać dopasowane przez algorytm materiały na pełnym ekranie, a nie, jak dotychczas, w karcie przeglądania.
Nowe funkcjonalności wprowadzane są w ramach walki z negatywnym wizerunkiem mediów społecznościowych.
Naveen Gavini
, starszy wiceprezes ds. produktów, podkreślił, że
Pinterest "fundamentalnie różni się" od Facebooka
.
- Jesteśmy zasadniczo skoncentrowani na różnych rzeczach. Różne sieci społecznościowe mają różne wyzwania, ale my koncentrujemy się na inspiracjach i sposobach ich ochrony - podkreślił.
Platforma uruchomiła fundusz o wartości 20 milionów dolarów, aby pomóc użytkownikom lub "twórcom" w realizacji ich projektów. Ponadto
zakazano reklam zawierających język i obrazy związane z odchudzaniem
, w tym reklamy idealizujące lub oczerniające określone typy ciała.
Rok temu wokół firmy narosły kontrowersje z powodu tweeta
Ifeomy Ozomy
, byłej pracownicy korporacji. Kobieta
oskarżyła firmę o "rasizm, gaslighting i brak szacunku"
. Razem z
Aericą Shimizu Banks
twierdzą, że muszą walczyć o uczciwą zapłatę.
W odpowiedzi firma oświadczyła, że chce, aby każdy pracownik czuł się bezpiecznie.
"Pracowaliśmy nad tym, aby zapewnić, że nasza kultura, zasady i praktyki są zgodne z naszym zobowiązaniem do bycia zróżnicowanym, sprawiedliwym i integracyjnym miejscem pracy dla wszystkich pracowników" - napisano.