Sejm X kadencji
bije rekordy
popularności w sieci
. Oficjalny kanał Sejmu na YouTube ma już
371 tysięcy subskrybentów.
Centrum Informacyjne Sejmu wystąpiło już o przyznanie
srebrnego przycisku
do serwisu YouTube. Nagroda ta przysługuje kanałom, które zgromadziły ponad 100 tysięcy subskrybentów.
Jak policzył Business Insider, tylko w
listopadzie relacje na żywo
z Sejmu wygenerowały na oficjalnym kanale
6,5 mln wyświetleń.
Dotychczas największym "hitem" był piąty dzień pierwszego posiedzenia Sejmu X kadencji. Ma na liczniku już ponad 1,4 mln wyświetleń.
Serwis podaje, że
brytyjski parlament
gromadzi sporo widzów na swoim oficjalnym kanale. W lipcu premier Rishi Sunak miał tzw. Prime Minister's Questions, czyli "pytania do premiera" od parlamentarzystów. Wówczas jednak zebrał on ponad
450 tys. wyświetleń i była to najpopularniejsza relacja
z ostatniego roku.
Jeśli chodzi o liczbę subskrybentów, to Sejm przebija brytyjski parlament, który ma ponad 350 tys. subskrybentów i Bundestag z ze skromnymi 120 tys.