fot. TikTok
W sklepach pojawiły się niedawno
lody
będące efektem współpracy marki
Koral i Ekipy youtubera Friza
, czyli Karola Wiśniewskiego. Produkt reklamowany jest m.in. w telewizji i internecie. Lody są tak popularne, że trudno je znaleźć w sklepach:
Lody Ekipy Friza pojawiły się w niektórych
sklepach sieci Biedronka
. Nie były one jednak szeroko promowane w materiałach marketingowych i stronie detalisty.
Jak podaje Portal Spożywczy, mimo braku większej promocji lodów przez sieć,
klienci wykupili prawie cały zapas lodów Ekipy już pierwszego dnia po pojawieniu się w sklepach
. Ponad trzy czwarte owocowych sorbetów w polewie o smaku gumy balonowej ze "strzelającymi dodatkami" Ekipy dostępnych w wybranych placówkach sieci Biedronka na terenie Polski została sprzedana pierwszego dnia.
Średnio klienci Biedronki na jednym paragonie
kupowali aż 6 lodów
. Pojedynczy lód miał być, według statystyk Biedronki, kupowany
średnio raz na 16 sekund
. Rekord sprzedaży padł w Warszawie przy ul. Bartyckiej - w miniony czwartek sprzedano tam aż 230 sztuk.
Dziś z kolei sprzedaż lodów Koral Ekipa
startuje w Lidlu
. Informacja ta jest promowana w mediach społecznościowych postem nawiązującym do aukcji internetowych, na których opakowania po lodach Ekipy można kupić za ogromne kwoty:
W sieci pojawiły się nagrania ze sklepów Lidl, na których widać, jak ludzie
"walczą" o zdobycie lodów Friza
. Przed sklepami jeszcze przed otwarciem miały
ustawiać się kolejki
. W niektórych marketach lodów zabrakło już po kilku minutach po ich otwarciu: