Na kolejny pomysł na zarobienie pieniędzy wpadła ulubiona marka odzieżowa prezydenta Andrzeja Dudy -
Red is Bad
oraz prawicowy tygodnik "
Do Rzeczy
".
Akcja "
Nie będę przepraszać za Polskę"
w której biorą udział dziennikarze tygodnika, w tym
Paweł Lisicki
i
Rafał Ziemkiewicz
, to także hasło znajdujące się na nowej linii ubrań Red is Bad.
To wspólne przedsięwzięcie doskonale wpisuje się w naszą dotychczasową działalność. Jest to zarówno forma pokazania dumy z polskości, jak i sprzeciw wobec tych, którzy starają się nas nakłonić do przepraszania za rzekomo popełnione przez Polaków winy i błędy
– przekonuje redaktor naczelny tygodnika "Do Rzeczy"w rozmowie z portalem DoRzeczy.pl.
Żyjemy w czasach, w których rozmaite środowiska, czy nawet kraje, prowadzą swoje polityki historyczne i traktują je jako narzędzie do osiągania swoich partykularnych interesów. Ta koszulka jasno mówi, że nie będziemy przepraszać za Polskę. Próbuje nam się doklejać łatki faszystów czy ksenofobów. -
mówi z kolei
Paweł Szopa
, prezes i założyciel Red is Bad w rozmowie z Do Rzeczy o wspólnej akcji Red is Bad i Do Rzeczy:
Koszulki są dostępne na stronie firmy w barwach czarnej i białej. Kosztują
99,00
zł za sztukę.