W
2020 roku
w czerwcu -
Miesiącu Dumy
marka
Kubota
wypuściła na rynek
klapki z tęczowym logo
, które wywołały prawdziwą furorę. Całą partię obuwia wyprzedano w ciągu zaledwie kilku godzin. Marka część dochodu ze s
przedaży przekazała poznańskiej Grupie Stonewall
.
Teraz Kubota z okazji zbliżających się Walentynek
ponownie wypuściła na rynek serię tęczowych klapek.
Tym razem
5 złotych
z każdej
sprzedanej pary do Kampanii Przeciwko Homofobii
.
- Motto marki to "Kubota to nie klapki, to styl życia". Dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym, co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi - podkreśla Piotr Kwiatkowski, prezes firmy Kubota.
-
Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka
- dodaje Alina Sztoch, szefowa marketingu marki Kubota.