Logo
  • DONALD
  • KUBOTA WYPUSZCZA TĘCZOWĄ SERIĘ NA WALENTYNKI, CZĘŚĆ ZYSKÓW WESPRZE KAMPANIĘ PRZECIW HOMOFOBII

Kubota wypuszcza tęczową serię na Walentynki, część zysków wesprze Kampanię Przeciw Homofobii

12.02.2021, 12:35
W
2020 roku
w czerwcu -
Miesiącu Dumy
marka
Kubota
wypuściła na rynek
klapki z tęczowym logo
, które wywołały prawdziwą furorę. Całą partię obuwia wyprzedano w ciągu zaledwie kilku godzin. Marka część dochodu ze s
przedaży przekazała poznańskiej Grupie Stonewall
.
Teraz Kubota z okazji zbliżających się Walentynek
ponownie wypuściła na rynek serię tęczowych klapek.
Tym razem
5 złotych
z każdej
sprzedanej pary do Kampanii Przeciwko Homofobii
.


- Motto marki to "Kubota to nie klapki, to styl życia". Dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym, co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi - podkreśla Piotr Kwiatkowski, prezes firmy Kubota.
-
Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka
- dodaje Alina Sztoch, szefowa marketingu marki Kubota.

Zobacz też:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA