Logo
  • DONALD
  • YOUTUBE CHCE KONKUROWAĆ Z TIKTOKIEM, ZAPŁACI INFLUENCEROM ZA ROBIENIE "SHORTS"

YouTube chce konkurować z TikTokiem, zapłaci influencerom za robienie "shorts"

13.05.2021, 11:05
Kilka dni temu
YouTube poinformował o zakończeniu testów funkcji Shorts
w USA. Pozwala ona na tworzenie krótkich, pionowych filmików. By promować nową funkcję, YouTube założył specjalny fundusz
YouTube Shorts Fund
, na który przeznaczył
100 milionów dolarów
.
Kwota ta ma zostać rozdysponowana w latach 2021-2022 wśród influencerów, którzy nagrają najlepsze oraz najpopularniejsze klipy. Każdego miesiąca wybierani będą twórcy, których Shorts zebrały
najwięcej wyświetleń i najbardziej zaangażowały odbiorców
.
Więcej informacji na temat funduszu ma pojawić się w najbliższych miesiącach. Niebawem mają pojawić się także reklamy w Shorts. Wszystko jest jednak jeszcze na etapie planowania. YouTube nie podaje konkretnych dat, kiedy usługa będzie dostępna.
Zobacz też:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA