Wczoraj pisaliśmy o influencerce, która wykorzystała hasło
#piekłokobiet
do promocji batona.
Joanna Majka
, trenerka fitness posługująca się nickiem Fitbadurka, pisała, że "kraj, który kocha robi kobietom wielką krzywdę", więc
"musi osłodzić sobie dzień"
. Wpis uzupełniała informacja o kodzie rabatowym.
Wygląda na to, że fit-influencerka straciła właśnie kontrakt reklamowy. Producent batonów, firma
Olimp Sport Nutrition
, poinformował, że
zerwał z Joanną Majką współpracę
.
"W piątek jedna ze współpracujących z nami influencerek opublikowała na swoim profilu post, w którym połączyła promocję naszego produktu z ważnym problemem społecznym. Materiał pojawił się na jej profilu bez naszej wiedzy i akceptacji.
Nie zgadzamy się na taki styl komunikacji, dlatego zdecydowaliśmy o natychmiastowym zakończeniu naszej współpracy
" - czytamy na instagramowym profilu Olimp Sport Nutrition.
"Nie zgadzamy się także na falę nienawiści, której w tej chwili doświadcza. Hejtowi, w każdej formie, mówimy stanowcze nie" - dodano.
Sama trenerka
ustawiła swój profil jak prywatny
, więc osoby, które jej nie obserwują, nie mogą zobaczyć jej wpisów.