Profil na Instagramie
22-letniej Rozy z Korei Południowej
obserwuje 125 tysięcy użytkowników. Influencerka podpisała już ponad 100 współprac, a przez pierwsze trzy miesiące jej działalności w internecie nikt nie zorientował się, że
bohaterka zdjęć tak naprawdę nie jest człowiekiem
.
Dziewczyna podróżuje, lubi aktywność fizyczną i nie różni się praktycznie niczym od innych gwiazd Instagrama. W opisie konta Rozy można przeczytać, że jest
pierwszą koreańską wirtualną influencerką
.
Jej sylwetka powstała przy użyciu
techniki modelowania 3D
: zrealizowano 800 różnych schematów mimiki i fizycznych ruchów, żeby postać była jak najbardziej realistyczna. Za avatar odpowiada Sidus Studio X, specjalizujące się w tworzeniu reklam, animacji czy postaci filmowych.
Działalność Rozy nie kończy się na Instagramie. Na początku tego roku wydała
debiutancki singiel
, a w przyszłości być może pojawi się na ekranach jako aktorka.