Spółka
LV BET
oferująca
zakłady bukmacherskie
wprowadziła właśnie
ofertę dotyczącą polskich youtuberów
. Od teraz będzie można obstawiać, np. czy dany film przekroczy jakąś liczbę wyświetleń lub czy na konkretnym kanale pojawi się wideo.
Wśród przykładowych zakładów w komunikacie prasowym wskazano m.in. na takie jak:
Czy piosenka Disco Marka (pseudonim sceniczny lorda Kruszwila)
Zostań moją kotką
przekroczy 20 mln wyświetleń? Czy ktoś z członków ekipy Friza odejdzie z niej i dołączy do Team X?
LV BET zapewnia też, że w ofercie nie zabraknie także
zakładów dotyczących przekroczenia progów subskrypcji przez wybranych twórców
.
"Zainteresowanie tego typu zakładami w szczególności zwróci uwagę fanów polskiej sceny YouTube. W proponowanych przez bukmachera zakładach nie brakuje głośnych nazwisk, największych twórców internetowych. Bukmacher za każdą postawioną złotówkę na to, że dowolny film na kanale ADBUSTER przekroczy 1 milion wyświetleń w grudniu 2019 płaci 50 złotych, z kolei za brak filmów z serii Blok Ekipy, aż 50 złotych" - czytamy w oświadczeniu firmy.
Jak podkreśla spółka, LV BET
"jako jeden z niewielu podmiotów w Polsce, stara się być mocno otwarty na rynek mediów społecznościowych".
LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. Jest sponsorem głównym Wisły Kraków, Arki Gdynia, Zagłębia Sosnowiec oraz koszykarskiego Śląska Wrocław. Niedawno zaangażował się w sponsoring FAME MMA.