Logo
  • DONALD
  • WŁAŚCICIEL NAJWIĘKSZEJ NA ŚWIECIE INFOLINII UŻYJE AI, ŻEBY USUNĄĆ HINDUSKI AKCENT PRACOWNIKÓW

Właściciel największej na świecie infolinii użyje AI, żeby usunąć hinduski akcent pracowników

09.03.2025, 16:15
fot. East News
Teleperformance SE
to największy operator
call center
na świecie. Okazuje się, że firma ma zamiar skorzystać ze
sztucznej inteligencji
, by ukryć fakt, że działa m.in. w Indiach i jej pracownikami się są hindusi.
Firma miała zainwestować aż
13 milionów dolarów
w Sanas, startup AI. Chce on, wykorzystując opracowaną przez siebie technologię,
"zneutralizować" akcenty
. Ma to pomóc pracownikom w komunikacji z klientem:
- Kiedy masz indyjskiego agenta na linii, czasami trudno jest go zrozumieć ze względu na charakterystyczny akcent - powiedział w wywiadzie dla Bloomberga zastępca dyrektora generalnego Teleperformance Thomas Mackenck.
Technologia Sanasa skupia się obecnie na indyjskich i filipińskich akcentach. Firma pracuje nad rozszerzeniem swojej działalności także m.in. o latynoamerykańskie akcenty. Startup zapewnia także funkcję usuwania szumów z tła, które mogłyby wskazywać, skąd wykonywane jest połączenie.
Przedstawiciele operatora przyznali, że wykorzystują narzędzia sztucznej inteligencji także do takich zadań jak transkrypcja połączeń i szkolenia nowych pracowników.
Zobacz też:

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA