28 stycznia odbędzie się
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
. Tym razem WOŚP zagra pod hasłem "Tu wszystko gra OK!", a środki zebrane w ramach akcji będą przekazane na zakup sprzętu przeznaczonego do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji
chorób płuc pacjentów po pandemii
.
Po raz kolejny WOŚP
wspiera także marka Lipton
, która już po raz 7. wypuściła
limitowaną serię opakowań
kultowej herbaty Lipton Yellow Label z wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka.
- Jesteśmy niezmiernie dumni, że kolejny rok możemy rozgrzać serca milionów Polaków razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku kontynuujemy kampanię pod hasłem: "Poczuj moc dobra", co oznacza, że marka Lipton czerpie dobro z natury i dzieli się nim z innymi. Zależy nam na tym, by za naszymi słowami szły również czyny, dlatego angażujemy się we wsparcie takich inicjatyw jak Finał WOŚP i zachęcamy wszystkich naszych konsumentów do wspólnego grania z Orkiestrą - mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager.
W ramach zbiórki marka Lipton przygotowała
specjalne aukcje charytatywne
, z których dochód zostanie przeznaczony na cel 32. Finału WOŚP. Wśród atrakcji znajduje się udział w profesjonalnych warsztatach "Herbata w Miksologii" prowadzonych przez Teabaristę Lipton, Juliana Karewicza.
Tydzień przed finałem WOŚP na błoniach PGE Narodowego pojawi się także
symboliczny dwumetrowy kubek
o nietypowej formie z trzema uchami, który jest
symbolem współpracy
marki Lipton z Orkiestrą. Kubek zostanie umieszczony na specjalnej podstawie, pełniącej
rolę ławki grzewczej
dla wszystkich uczestników i wolontariuszy, którzy będą chcieli się rozgrzać w trakcie Finału. Tam też powstanie specjalna strefa partnerska, gdzie będzie można
napić się gorącej herbaty
.
* Artykuł powstał we współpracy z marką Lipton.