Sieć sklepów
JYSK
postanowiła wykorzystać
produkty, które zostały wycofane ze sprzedaży
ze względu na wady fabryczne. Mowa o
5000 sztuk bawełnianych mat na materace
, które zostały przekazane przez firmę
Towarzystwu Pomocy im. św. Brata Alberta oraz Ogólnopolskiemu Towarzystwu Ochrony Zwierząt.
- Zdarzają się sytuacje, w których z powodu wad fabrycznych nie możemy wprowadzić produktu do sprzedaży w sklepie. Wtedy decydujemy się na inny obieg i przeważnie jest to wsparcie charytatywne organizacji, które często mają dużo potrzeb związanych z podopiecznymi. Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta robi dużo dobrego dla bezdomnych osób w Polsce. Z kolei Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt dba o porzucone zwierzęta. Dlatego bardzo cieszymy się, że mogliśmy pomóc - mówi Sylwia Filimon, dyrektor ds. komunikacji JYSK Polska.
Zarówno Towarzystwo im. św. Brata Alberta, jak i Towarzystwo Ochrony Zwierząt są wdzięczne za dar, ponieważ maty usprawnią funkcjonowanie placówek:
-
Maty na materace stanowią duże usprawnienie
w codziennym funkcjonowaniu placówek prowadzonych przez Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Gdańskie. Są szczególnie potrzebne osobom niepełnoprawnym i przewlekle chorym spędzającym u nas jesień życia. Jesteśmy pod wrażeniem skali tej akcji oraz uwagi i zaangażowania z jakimi sieć JYSK podchodzi do kryzysu bezdomności. Bardzo dziękujemy - podkreśla Dagmara Rybicka rzecznik prasowy Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta.
- Serdecznie dziękujemy za przekazane materiały, które pomogą naszym podopiecznym w najtrudniejszym okresie, jakim jest zima. Działalność charytatywna firm takich jak JYSK pomaga pokrzywdzonym i cierpiącym zwierzętom. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy i zapraszamy wszystkich do odwiedzania schronisk - mówi Ewa Gebert, prezes OTOZ Animals.