Czwartkowy gest
Joanny Lichockiej
wciąż jest szeroko komentowany. Swoje odpowiedzi w mediach społecznościowych opublikowali m.in.
Maciej Stuhr i Jurek Owsiak,
powstały dziesiątki memów, a lekarze z Poznania wykorzystali aferę do wypromowania kampanii profilaktycznej.
Okazuje się, że gest Lichockiej całkowicie przejął wczoraj internet. OKO.press wylicza, że
do godziny 20
w piątek powstało na ten temat
267 tysięcy wzmianek
, a ich zasięg na wszystkich platformach szacowany jest na
72 miliony:
ok. 37 mln zasięgu w czwartek i kolejne 32 mln zasięgu w piątek. Jak podkreślają dziennikarze, dotyczy to tylko wzmianek, w których pada nazwisko Lichockiej, rzeczywisty zasięg, ze względu np. na memy może być jeszcze wyższy.
OKO.press zauważa, że
takich wyników dawno nie osiągnęły w Polsce żadne inne hasła
. Zasięgi porównuje np. z wypowiedziami Putina na temat Polski (11,5 mln dziennego zasięgu), powstanie Wiosny Biedronia (11 mln) czy uchwalenie ACTA2 (10 mln).